In een ander topic (https://www.netweters.be/t5/Entertainment/Play-Sports-binnenkort-alleen-nog-mogelijk-op-TV-box/td-p/200057/page/12#M10526) hadden we het over de (niet-) toegang tot de Telenet TV App voor klanten die TV met een kaartje gebruiken Gezien dit niets te maken had in een topic over "Play Sports zonder Internet" maak ik hier een apart draadje over dit tema @janne_man schreef: @flip1953 schreef: Ik heb TV met een kaartje (4 kaartjes, dus 4 "DTV lijnen") - op geen nekele van die 4 lijnen krijg ik toegang tot Telenet TV via de Telenet TV App of via de Telenet-TV website 🙄 Heb je al een persoonlijk login gemaakt? Probeer het. Lukt het niet om te kijken via de app. Probeel eerst eens via een Telenet center of stel de vraag formeel aan Telenet. Is het antwoord negatief: dien een klacht in bij de ombudsdienst telecommunicatie. Het is niet omdat je recht hebt op iets dat je altijd dat recht krijgt. Soms moet je uw recht afdwingen. Het advies volgend hierboven, heb ik dus: nog eens bij Telenet de toegang gevraagd tot de Telenet TV App (via 2 verschillende Telenet Whatsapp nummers). Ik heb formeel het antwoord gekregen dat het gebruik van de Telenet App niet mogelijk is voor "TV met een kaartje" klanten. klacht ingediend bij de Ombudsman. Reden van de klacht: Op de site van Telenet https://www2.telenet.be/residential/nl/klantenservice/tv-en-entertainment/kijken-via-app-of-website/ontdek-de-telenet-tv-app-en-website staat duidelijk te lezen: Kijk tv overal en op alle schermen met de Telenet TV-app Wat heb je nodig? Telenet TV of TV met een kaartje Een internetverbinding in de Europese Unie (wifi of mobiel) (niet in de UK) De Telenet TV-app (via Android of iOS) of de Telenet TV-website. Je login om aan te melden en alles opties te kunnen gebruiken. Je blijft aangemeld tot je zelf weer afmeldt of je cookies verwijdert. De meest recente software op je toestel of de juiste browser. Ik voldoe aan alle 5 deze voorwaarden Ik heb TV let een kaartje Ik heb een internet verbinding in de Eurpese Unie (EDPNet Fiber) Ik heb de Telenet TV App (op mijn GSM en op mijn Google TV) Ik heb een Telenet login: als ik inlog zie (zag) ik de 4 "DTV lijnen" Ik heb de meest recente software van de App's De ombudsman heeft mijn klacht ontvankelijk verklaar en doorgestuurd naar Telenet, zodat Telenet, conform de procedure, binnen de 10 dagen een standpunt kan innemen Reactie van Telenet Vandaag stel ik vast dat mijn kaartje(s) niet meer werken, ik kan alleen nog VRT enz. zien Ik bel naar de Telenet Helpdesk, en daar wordt mij lakoniek verteld dat er geen enkele dienst geactiveerd is op mijn klantennummer. De klantendienst kan dus onmogelijk mijn kaartjes heractiveren. Telenet heeft dus mijn "Telenet TV" ongevraagd volledig opgezegd Op "mijn Telenet" zie ik een tegoed (credit) van 45€ staan, zonder enige uitleg 🙄 Kan Telenet mij zomaar als klant buitengooien, zonder enige verwittiging? Ik ben ongeloofelijk ontgoocheld in deze gang van zaken en jaag mij daarin op (wat niet goed is voor mijn tikker als hartpatient ☹️) Ik ben al Telenet TV klant sedert 1978, dat is 47 jaar ... Mijn facturen zijn gedomcilieerd, nog nooit één factuur één dag telaat betaald. Ik heb Telenet geassisteerd (met advies en testen) vorig jaar bij de introductie van de "eigen modemkeuze" zodat Telenet - als eerste provider in België al klaar was met het process (procedures, webiste, ...) nog voor de deadline van 1/11/2024. nu krijg ik het deksel op mijn neus 🤔 Het enige wat ik wil is: ofwel toegang tot de Telenet TV App, zoals duidelijk aangegeven op hun website. ofwel het verwijderen van de verkeerde info op de website.
... Meer weergeven