FilipD
Ex-Moderator
FilipD
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
24-04-2025
14:51
|
Lid sinds: 28-11-2014
Datum laatste bezoek: 24-04-2025 14:51
Bio
Hi. Ik ben Filip, 36 jaar, afkomstig van Mechelen. Zot van series en films bingen, circuit en gaming! Voor de rest werk ik ondertussen al een kleine 9 jaar voor Telenet, waaronder 4 jaar Sales, 2 jaar Social Media (waaronder de Netweters), 2 jaar SOC/NOC, 1 jaar Internal Account Manager, en nu werk ik terug bij Social Media!
Ranking
Ex-Moderator
29-01-2025
10:24
Top, Ben. Hou ons zeker op de hoogte. Indien je nog issues ervaart, contacteer dan gerust ook de Sonos klantendienst. Bezorg ons de referentie van dat contact, dan speel ik dat door naar ons achterliggend team.
... Meer weergeven
28-01-2025
14:48
Dag @Yesterdayman ,
Merk je dit gedrag nog op? Zoja, kan je via @Moderator eens wat screenshots of een filmpje bezorgen? Thx!
... Meer weergeven
28-01-2025
14:05
dag @Kreacher ,
Indien je dit issue nog ervaart raad ik je wel een ander topic te starten. Dit staat namelijk los met het probleem dat de topicstarter heeft. En mocht het opgelost zijn, des te beter! 😉
... Meer weergeven
28-01-2025
13:59
@BenV1 Heb je dit ondertussen kunnen nakijken?
... Meer weergeven
17-01-2025
15:09
2
Geweldig @sb , kans is groot dat ik toen nog in het middelbaar zat hahaha.
... Meer weergeven
17-01-2025
11:32
1
Ik volg je zeker op vlak van klantvriendelijkheid, Stefaan. Met je opmerking ga ik ook verder en challenge ik even achterliggend. Zodra er meer geweten is, kom ik met verdere informatie terug in dit topic. Bedankt voor je terugkoppeling!
... Meer weergeven
17-01-2025
11:17
@BenV1 we hebben ondertussen al een antwoord en ook wat vragen om zaken te testen.
Na heel wat research op het internet, zien we hier heel wat klachten over. Maar niet enkel op de Telenet TV-box. We beginnen dan ook te vermoeden dat het niet aan de TV-box ligt.
Wat we wel zien bij de troubleshooting van Sonos is het volgende:
check de HDMI kabel tussen TV en Sonos – zeker voor eARC moet dat blijkbaar een heftige, top spec kabel zijn, gezien de hoge snelheden die daarover gaan;
eARC afzetten, en gewone ARC gebruiken;
HDMI gewoon niet gebruiken, en van de optische uitgang vertrekken (zoals ook al in de Netweters thread vermeld);
Heel vreemd, maar soms ook de moeite om te testen, voice control uitzetten bij Sonos.
... Meer weergeven
17-01-2025
11:03
@zjeffer
Geweldig om te lezen dat het in orde is gekomen. Het kan zeker zijn dat dit door een actie is van Wyre, maar daar hebben we ook niet meteen zicht op.
... Meer weergeven
17-01-2025
10:45
1
Hey @Bregt-aalst
Ondertussen antwoord ontvangen. API's worden niet ondersteund of gedocumenteerd. Dus wat @WG94 meegeeft klopt wel degelijk.
... Meer weergeven
17-01-2025
10:43
3
Hey @Avanti
Ik kan je zeker begrijpen dat de frustratie hoog oploopt. @Suzy heeft hier achter gezeten, en we kunnen al meegeven dat er inderdaad wel wat problemen zijn rond het één jaar vooruitbetalen rond de nieuwe ONE-bundels. Hier wordt nu ook prioriteit aan gegeven, dankzij jullie meldingen. Ik hoop dan oprecht dat het snel opgelost geraakt.
Voor iedereen die het issue ervaart, moet ik wel vragen om de klantendienst te te contacteren. Zij linken jouw dossier dan aan het onderzoek.
... Meer weergeven
17-01-2025
10:06
2
Hey @BramVanroy ,
Eerst en vooral goed om te lezen dat je hiermee blij bent. Echter moet ik hier wel meegeven dat de persoon van de klantendienst in dit geval niet de procedure heeft gevolgd. Het opsplitsen van de signalen op de F@ST-modem is standaard niet toegelaten, omdat dit de hele 360° functionaliteit wegneemt. Voor de zekerheid heb ik het nogmaals nagevraagd, dus ik kom er nog wel op terug.
... Meer weergeven
17-01-2025
09:56
Dag @sb ,
Waarom de eerste technicus het zo heeft gedaan is voor mij ook even gissen. Maar ik heb je feedback wel doorgegeven met de vraag of dit met de zekerheid nog eens naar de inhome technici kan gebriefd worden. Bedankt!
... Meer weergeven
14-01-2025
15:03
Hey @W3sl3y ,
We hebben hier een antwoord over gekregen. Het werd hier al eigenlijk gezegd, maar koeling en wifi coverage zijn de twee belangrijkste redenen. Het design is gebeurd zodat deze optimaal zijn als de modem rechtop staat. Het zal absoluut blijven werken als je deze anders hangt, maar dat raden we eerder af.
... Meer weergeven
13-01-2025
10:56
3
Dag @HSken
Ik heb zonet je privébericht beantwoord. Maar ik heb dit dus voor je aangevraagd aan ons engineering team. Zodra het in orde is, bevestig ik dit via hetzelfde privébericht.
... Meer weergeven
13-01-2025
10:36
3
Dag @luc55 ,
Zoals meerdere gebruikers al lieten weten is die informatie verouderd. Je link is ook eentje van 2022, zoals hier ook al opgemerkt is geweest. Best dat je naar deze informatie verwijst: https://www2.telenet.be/residential/nl/klantenservice/algemeen/voorwaarden/bijzondere-voorwaarden-one-en-oneup/
... Meer weergeven
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 07-03-2025 14:26 | |
2 | 07-03-2025 14:38 | |
1 | 21-02-2025 15:39 | |
3 | 28-02-2025 13:47 | |
1 | 24-02-2025 11:23 | |
2 | 24-02-2025 09:38 | |
1 | 21-02-2025 20:05 | |
1 | 21-02-2025 14:56 | |
2 | 08-02-2025 15:20 | |
1 | 17-01-2025 10:45 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
477 | 14-01-2025 15:03 | |
286 | 03-01-2025 11:46 | |
361 | 26-11-2024 15:11 | |
437 | 19-11-2024 13:50 | |
747 | 11-10-2024 14:57 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig