
Moderator
bert_
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
02-02-2025
19:00
|
Lid sinds: 03-02-2015
Datum laatste bezoek: 02-02-2025 19:00
Bio
Music lover, techie and a plantsman!
Ranking
Moderator
02-02-2025
15:38
3
Hallo @Maxkart125 , ik geef je hier graag meer info over. De vorige decoders kon je zowel aankopen als huren. De Tv boxen kan je op dit moment enkel huren en niet aankopen! Het verkopen is dan ook niet toegestaan, waardoor we deze ook niet kunnen overzetten. In dit geval kan je best naar een winkelpunt gaan om deze terug binnen te brengen en om meer info vragen wat je dan best kan doen. Mer info kan je nog vinden op: https://www2.telenet.be/residential/nl/klantenservice/tv-en-entertainment/kijken-via-decoder-of-kaartje/stopzetting-verkoop-decoders-en-tv-met-een-kaartje/. Bert
... Meer weergeven
03-01-2025
20:24
Bonjour, il est préférable de contacter notre service client pour cela. Nos collègues pourront ensuite vérifier cela plus en détail. Vous pouvez nous joindre via : https://www2.telenet.be/residential/fr/serviceclient/mobile-et-fixe/derangements/derangement-sur-la-ligne-fixe-que-faire/.
... Meer weergeven
03-01-2025
20:16
1
Hallo, als het antwoord goed was van één van de leden, vergeet het dan zeker niet aan de duiden als antwoord.😉
Dat maakt het voor de andere leden ook overzichtelijker en makkelijker om te zoeken. Alvast bedankt!
... Meer weergeven
23-10-2024
20:20
Hallo,
Bonjour, vous pourrez peut-être trouver ça en magasin de bricolage. Cependant, cela peut aussi provoquer des dysfonctionnements. Si possible, il est préférable de fournir un nouveau câble coaxial pour de meilleurs résultats. Bien sûr si c'est possible.🤐
... Meer weergeven
16-10-2024
10:15
1
Hoi, Patrick. Ik vraag het verder na en kom er op terug als we antwoord hebben!
Gr
Bert
... Meer weergeven
16-09-2024
10:25
1
Bonjour,Bigon
Je vais enquêter plus en détail pour vous et vous ferai savoir lorsque nous aurons plus de réponses. Bert
... Meer weergeven
19-06-2024
20:27
Thx voor feedback! Leuk om te lezen dat het hiermee is opgelost. Ik heb je bericht dan ook gemarkeerd als de oplossing.
gr
... Meer weergeven
19-06-2024
20:25
Bedankt om dat te laten weten! ik heb je bericht dan ook aangeduid als de oplossing. Zo is het voor iedereen makkelijk zichtbaar 😉
... Meer weergeven
12-11-2023
15:35
Hallo, we vragen het verder na. Bedankt voor de opmerking.
... Meer weergeven
12-11-2023
15:20
Leuk om te lezen dat het al opgelost is. Vergeet je antwoord niet aan de duiden als de oplossing. Dan kan iedereen direct het resultaat zien. 😉
... Meer weergeven
10-11-2023
15:11
1
@BartO69 en @Doberdan merken jullie nog steeds dat het niet lukt met Safespot? Ondertussen hebben we feedback gekregen dat er inderdaad een outage was en je daardoor niet kon activeren. Ondertussen zou dat opgelost zijn. Kunnen jullie even testen en iets laten weten?
Thx!
... Meer weergeven
06-11-2023
20:12
Bedankt om te laten weten! Als anderen die ook een toestel willen bestellen, laat het hier dan zeker weten!
... Meer weergeven
06-11-2023
15:23
Oei. Voor één dag kunnen we deze niet terugplaatsen. In dit geval lijkt het erop dat je login aangepast is en dus niet meer bestaat uit cijfers en letters maar een mailadres. Hiervoor zou ik even contact opnemen met onze collega's via telefoon of op onze social media kanalen.
... Meer weergeven
- « Vorige
- Volgende »
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
3 | 02-02-2025 15:38 | |
1 | 03-01-2025 20:16 | |
1 | 16-10-2024 10:15 | |
1 | 16-09-2024 10:25 | |
1 | 03-05-2022 12:51 | |
1 | 10-11-2023 15:11 | |
1 | 24-05-2023 15:37 | |
2 | 10-10-2023 20:24 | |
3 | 10-10-2023 14:35 | |
1 | 03-10-2023 15:10 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
665 | 02-02-2025 15:38 | |
1195 | 10-11-2023 15:11 | |
6079 | 14-07-2023 09:19 | |
5674 | 25-06-2023 15:41 | |
6933 | 23-01-2023 15:33 |