Umbra666
Freshman Veelweter
Umbra666
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
03-04-2025
11:43
|
Lid sinds: 11-12-2016
Datum laatste bezoek: 03-04-2025 11:43
Bio
FreiGeist ~ Openminded Interests: Philosophy ~ Mind-Expanding ~ Infinite Universe ~ H.P. Lovecraft ~ Horror ~ Music & Movies/Series Addict ~ Football & F1
Ranking
Freshman Veelweter
26-08-2020
12:02
1
@janne_man schreef:
...
@Suzyhoe moet dat begrepen worden? Het eerste deel: Wigo Home S als er huur is van Digicorder of TV-Box, tweede deel WIGO Home zonder beperking (vermits die altijd vaste telefonie en All-internet omvat?
@janne_man bedankt voor je vraag! Ik heb dit in mei ook al eens verduidelijkt (zie hier), want toen was er ook wat verwarring over. WIGO home staat er sowieso niet tussen. En vooruit betalen bij WIGO home S kan enkel als je voldoet aan wat er onder het sterretje staat. Het feit dat je jouw decoder moet huren is belangrijk, net zoals het type van vaste telefonie in jouw WIGO home S formule. Klanten die voorheen 'Whop' waren hebben een andere soort vaste lijn op hun aanrekening staan.
Zoals eerder aangegeven, twijfel je of het voor jou als klant van toepassing is? Dan kan je altijd contact opnemen met de klantendienst.
... Meer weergeven
25-08-2020
21:20
Dat zenders zelf beslissen om in Europa te stoppen kunnen we niet veel aan doen, het programma van Ross kan je waarschijnlijk wel zien op YouTube, dat was nog van eind jaren 80, ze verdienden amper iets in Europa, er is enkel nog in Amerika een versie te vinden. spijtig maar is nu zo, de niche zenders worden aan de kant gezet door de kijkers door de verschillende online opties dat er te vinden zijn op apps. er zullen nog wel niche zenders wegvallen op de kabel.
... Meer weergeven
15-08-2020
20:47
@riji vroeger ja, nu zijn er ondertussen al 3 transponders afgestoten op de 23.5 waardoor ze veel zenders op een transponder hebben gezet, maar die Vlaamse zenders zitten al sinds begin in SD op satelliet dat ik noemde. ze hebben zelf een History HD zender naar SD omgezet om plaats te houden op de transponder.
... Meer weergeven
24-05-2020
12:37
@StefaanC schreef: Opgelet als je Netflix bekijkt via je TV en dan de TV box dan moet je van Netflix een e-mail krijgen. Krijg je die niet dan test je smartphone met Netflix , nog steeds geen mail dan klopt er iets niet bij Netflix. Let ook op: een te oude Netflix versie bvb op de TV box is ook geen beeld. Ik kijk via computer op een 4K scherm , af en toe op een 4K TV , werkt beide zeer goed. Corona file vermijden, zorg dat je iets voor de opening bij Telenet bent. Dan is de corona sliert veel minder. De Netflix-app zou automatisch moeten updaten via de TV Box. Het uitzicht is al een paar keer subtiel veranderd hier dus lijkt me dan een update. Uiteraard moet de TV Box wel een werkende internetverbinding hebben om updates binnen te halen (maar de TV Box heeft voor bijna alles internet nodig).
... Meer weergeven
01-03-2020
10:10
2
Ok, heb het indd zo toegepast, alles zenders als favoriet en dan wat schikken. Merci.
... Meer weergeven
10-10-2019
23:40
1
Heb er vandaag ook problemen mee gehad. Maar nu werkt alles terug enigszins normaal.
... Meer weergeven
31-07-2019
17:23
Hier ook sinds enkele dagen plots heel veel problemen met de melding “geen informatie beschikbaar” alsook “onderbreking” bij veel programma’s op verschillende zenders. In de Telenet TV app staat alles wel correct ingevuld. Netwerkverbinding getest via TV box en deze is perfect in orde. Dan TV box uitgezet met schakelaar achterop en een tijdje uit laten staan. Na opnieuw opstarten is alles terug ingevuld. Dit is dus duidelijk een bug.
... Meer weergeven
28-07-2019
12:56
Het is altijd aan te raden om geen batterijen te mengen. Als je dat toch doet, zorg er wel voor dat ze allen een zelfde ampèrage leveren. Reeds gebruikte batterijen mengen met nieuwe is eveneens af te raden.
... Meer weergeven
31-05-2019
21:00
Dat je occasioneel eens de boel moet resetten voor een probleem, kan wel eens een oplossing zijn. Maar dat je steeds de stroom er moet afhalen om Netflix te kunnen kijken, is natuurlijk te gek voor woorden. Bizar dat Telenet dit probleem nog steeds niet heeft opgelost?! 🤔 Gelukkig hebben de meeste gebruikers nog de app beschikbaar op hun tv, of een mediaspeler etc..., anders waren we eraan voor de moeite!
... Meer weergeven
22-05-2019
16:21
@Steven-E zes is van SBS (vier vijf en zes), CAZ is bvb ook van Medialaan en kan je wel doorspoelen.
... Meer weergeven
20-05-2019
15:37
1
@Man2u2, de nieuwe website is al sinds half januari beschikbaar. Zoals @Bolletje aangaf kan je terecht op www.telenettv.be. 😉
... Meer weergeven
16-05-2019
13:39
1
Ik kan dit bevestigen, ik had hetzelfde aan de hand. Ik merkte dat ik bv. op 4 en 5 mei nog steeds Play More had. En eerder deze week merkte ik toevallig dat ik het niet meer had. Dus "ergens" vorige week (tussen 6 en 12 mei) is het bij mij gedeactiveerd. In ieder geval later dan de aangekondigde 2 mei.
... Meer weergeven
12-05-2019
23:01
1
ik heb vandaag nog eens netflix opgestart en deze wou eerst niet de tv box is vast gelopen, hebbhem uit gezet en er bleef een oranje led branden, terug aan gezet en toen is deze van zijn eigen herstart. Ik kon na de herstart de netflix app openen en ik heb nu ultra hd en hdr iets ik vorige week nog niet had.
... Meer weergeven
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 07-12-2024 17:40 | |
1 | 16-06-2023 23:07 | |
1 | 11-02-2023 21:17 | |
1 | 04-03-2023 02:09 | |
1 | 04-03-2023 01:41 | |
2 | 13-02-2023 18:37 | |
1 | 13-02-2023 12:18 | |
1 | 13-02-2023 12:15 | |
1 | 13-02-2023 16:47 | |
2 | 11-02-2023 22:08 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
25690 | 15-09-2020 12:28 | |
14033 | 14-09-2020 10:51 | |
21949 | 30-01-2019 01:08 |