DeLLiAnO
Freshman Allesweter
DeLLiAnO
Neem contact met mij op
Lid sinds: 22-07-2022
Bio
Ask and you shall receive ¯\_(ツ)_/¯
Ranking
Freshman Allesweter
08-08-2022
11:34
Ik vraag me af, wat die ganse "reclame discussie" te maken heeft met de vraag van de topic starter. Ik zie het verband niet 🤔. Zijn vraag over de "limiet" was al lang en correct beantwoord door @Master-Magic , al de rest is toch off-topic en nutteloze bladvulling? Trouwens, voor een dsicussie over reclame zijn er al andere topics...
... Meer weergeven
08-08-2022
10:35
@DeLLiAnO bedankt voor je vraag! Push-melding notificaties zijn (op dit moment) niet ontwikkeld op De Netweters, daarom dat je deze niet ziet verschijnen. Stel dat we dit wel ontwikkelen, krijg je een pop-up te zien op je scherm wanneer je op De Netweters aan het surfen bent, bijvoorbeeld rechts onderaan je venster.
We beseffen dat dit wel een optie is in je account-instellingen, maar deze instelling kunnen we helaas niet verbergen.
... Meer weergeven
07-08-2022
20:28
@flip1953 Klopt dat moet op af gezet worden mijn fout.
... Meer weergeven
06-08-2022
13:23
1
@klive schreef: Bij mij is nu een SWAT engineer ingeschakeld die toegeeft dat er netwerkproblemen zijn. Hij heeft de 2 adressen vermeld waar Telenet ingegrepen heeft wegens installatie die storing op het netwerk veroorzaakte (vervanging dropkabel en bij de andere vervanging modem). Eerste bevestiging, formeel, dat het probleem aan het netwerk van TN ligt. De man in kwestie (niet van Fluvius maar een privé firma) blijft de zaak opvolgen tot ze opgelost is en ik mag hem contacteren wanneer ik opnieuw met problemen geconfronteerd word. Er zou nog een storingsratio zijn van ongeveer 2% op het netwerk en men komt van 30%. De laatste 2 weken geen drop-outs meer gehad en mocht het probleem zich opnieuw stellen dan weet ik wat gedaan. Let's hope. Blij voor jouw dat het probleem nu eindelijk opgelost is (hopelijk). En chapeau voor jouw volharding en engelengeduld 😊. Zoals het al lang duidelijk was in dit hele verhaal, kwam de storing niet van binnen, maar buiten op de kabel (met impact op de hele buurt), jammer dat het zoveel maanden (jaren?) duurde voor Telenet de juiste actie ondernam🤔. @klive schreef: Meerdere techniekers hebben me al verteld dat alle modems die TN ter beschikking stelt, op quasi hetzelfde firmware platform zouden draaien en dat er weinig verschil is tussen de E-router en de klassieke modems met wifi aan boord met dien verstande dat de E-router niet over wifi beschikt uiteraard. Verder werken ze allemaal op dezelfde technologische basis. De oorzaak van jouw probleem was inderdaad niet de E-router. Hopelijk heb je er nog veel plezier aan 😀
... Meer weergeven
05-08-2022
07:08
@DeKleine Allereerst tof dat het opgelost geraakt is. Je mag van geluk spreken dat het maar dat was. Hier op Netweters zijn al andere gevallen gepasseerd, waar alles is getest en onderzocht en ze niet weten waar te zieken als alleen een laatste oplossing een ganse drukke baan opensmijten, maarja dat is geen oplossing voor hun. Fouten maken we allemaal is, en ja soms kan het gebeuren dat ze wel zeggen dat alles in orde is of zij geen fouten zien, maar ondertussen niet hebben gecheckt. Ook kan het voorvallen dat je een probleem wil oplossen, en je maar verder en verder kijkt dan je neus lang is en het juist op puntje van je neus ligt. Kun jij dan jouw laatste berichtje aanduiden als oplossing als dit gaat?
... Meer weergeven
05-08-2022
05:38
You're welcome 😃👍✔
... Meer weergeven
04-08-2022
13:15
@DeLLiAnO Het is niet enkel yelo TV, maar ook webmail en Mijn Telenet. Ik kan in Mijn Telenet blijven, maar als ik wil switchen in een andere rubriek (mijn rekening) dan is de lijn afgebroken. Men is bij Telenet bezig om de boel weer volledig aan de praat te krijgen...
... Meer weergeven
04-08-2022
07:44
1
@tripel Heb zelf voor gehad dat ik 2x slechte wifi boosters kreeg. Je moet deze daarna manueel verwijderen bij in "mijn telenet " Bij het binnen brengen van toestellen/accessoires, Altijd blaadje vragen van bewijs wat je hebt terug binnen gebracht. Met jouw gegevens, aantal toestellen en van elk toestel s/n of mac adres erop.
... Meer weergeven
02-08-2022
21:59
Eerst moet hij weten of hij pop of imap wil, beide andere server instelling en poorten. Bij imap is dat 993 bij pop 995 dacht ik. Bij imap lees ik moet hij eerst in gmail zelf instellen dat hij imap wilt gebruiken.
... Meer weergeven
02-08-2022
09:33
2
@Ex-Netweter schreef: Daarom had ik in gedachten het Telenet AP (dat ik nu al heb) te behouden en aangesloten te laten aan de Telenet HGW, maar weliswaar dit uit te laten staan zodat het standaard niet actief is. Mocht mijn opstelling dan falen kan dit opgestart worden. Toch wist de medewerker van het Service Center mij te vertellen dat dit niet mogelijk was, weliswaar zonder hier technisch verder op in te gaan. Klopt dit? Neen, het klopt niet wat de Telenet medewerker jou heeft wijsgemaakt. Je kan, achter de E-router, perfect een Telenet AP plaatsen. Dit Telenet AP zal zichtbaar worden op "Mijn Telenet" en perfect te beheren. Meer nog: je kan de WiFi van de E-router instellen op "één netwerk", en het AP zal de instellingen overnemen (de kans is zelfs groot dat de WiFi instelllingen van je huidige HGW gepushet worden naar de E-router). Ik zou dan het Telenet AP zelf laten aanstaan, je kan vanop afstand de WiFi aan/uit zetten, zonder het AP te moeten heropstarten. Je zal dan wel 2 WiFi netwerken hebben in huis, maar als "fall-back" voor de opstelling D-link router > TP-link AP's kan dat wel dienen.
... Meer weergeven
01-08-2022
13:55
@Curtricias Probeer eens de oplossing die ik voorstel in deze topic Link
... Meer weergeven
31-07-2022
19:02
@Silverwing schreef: Maar wees zeker dat je zelf eerst alles in huis nakijkt, indien een technieker een fout vaststelt aan je binnenhuis installatie die geen technisch defect is zal je alles moeten betalen en goedkoop is dat niet! Dat is 85€, toch het einde van de wereld niet?
... Meer weergeven
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 10-03-2023 10:33 | |
1 | 23-03-2023 18:40 | |
1 | 29-03-2023 10:33 | |
1 | 28-03-2023 16:41 | |
1 | 29-03-2023 09:22 | |
1 | 21-03-2023 15:04 | |
1 | 28-03-2023 11:13 | |
1 | 25-03-2023 22:56 | |
1 | 27-03-2023 10:14 | |
1 | 27-03-2023 09:48 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
5354 | 28-03-2023 10:39 | |
2175 | 20-03-2023 13:02 | |
5379 | 19-03-2023 18:26 | |
2772 | 15-03-2023 23:14 | |
3154 | 11-03-2023 14:41 |