Jari_Opsomer
Professional Meerweter
Jari_Opsomer
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
30-04-2025
20:59
|
Lid sinds: 06-10-2022
Datum laatste bezoek: 30-04-2025 20:59
Ranking
Professional Meerweter
10-11-2024
06:31
De eSIM van mijn watch werkt weer. Zoals posters in deze thread al meermaals hebben opgemerkt - bij het activeren is het belangrijk dat je de inactieve eSIMs niet verwijdert. Het probleem was dat je geen activatieoptie had zolang die eSIMs daar stonden. Dat is nu verandert. De “wees-eSIMs” staan nu niet meer onder “verlopen”, maar onder “niet in gebruik” en de optie om een eSIM te activeren is aanwezig. Ik heb een aantal keer moeten proberen en ik kreeg nog steeds foutmeldingen maar uiteindelijk, na de zoveelste herstart van de watch (en iphone) kwam er “netwerk activeren” in de watch app. Sindsdien is de 4G actief. De inactieve eSIMs zijn er nog steeds. Niet aankomen, bidden.
... Meer weergeven
07-02-2024
23:45
Als toch niet meer werkt zeer gemakkelijk in gebruik https://www2.telenet.be/residential/nl/toestellen/details?productId=2128979&productName=Google%20Chromecast%20with%20Google%20TV%20HD%202K
... Meer weergeven
25-01-2024
18:34
@CaroO Ik heb nu: Twee zichten over hetzelfde, maar eerst het eerste uitgeklapt en dan het tweede uitgeklapt. Beide gaan over hetzelfde toestel mijn rpi4. Ofwel wordt dit toestel slechts één keer voorgesteld, maar met beide symbolen (draad en draadloos), ofwel afzonderlijk en dan is de 24 draadloos en de 14 bedraad. Mijn rpi3 is ook verbonden en actief, maar die zie ik niet terug. Draad verbonden heeft 13 op het einde als ipv4 adres en 23 draadloos. Ter info de mac-adressen van mijn rpi3 beginnen met B8:27:EB Persoonlijk vind ik niet veel nut aan het vermelden van de mac-adressen. Het zou handiger zijn indien minstens bij de toestellen gemerkt als onbekend, de klant de mogelijkheid zou hebben om zelf een naam te geven. Ik heb nu getest met Firifox en met Chrome op laptop en met de Samsung browser en Brave op mijn tablet. Hetgeen ik zie op Firefox en Chrome is hetzelfde. Om mijn tablet is er geen dropdown om de ip-adressen te zien. Ik meen dat de klant meer nut heeft aan een eventueel zelf aan te passen benaming en daarbij onmiddellijk de lijst van ip adressen van dat toestel. (ik val in herhaling). Weet dat ik helemaal niet wakker lig van deze onvolkomendheid.
... Meer weergeven
24-01-2024
00:31
Goed om deze info te laten weten Op de website staat dat je tot 5 toestellen kan kopen Maar van die wijziging ook al heeft die met bereik te maken wisten we niet je blijft nog 1 toestel gsm abo houden en je neemt tv en internet nog af https://toestellen.telenet.be/
... Meer weergeven
31-12-2023
15:45
ja, ik denk inderdaad blijven bellen lijkt me de enige hoop op dit moment, en hopen dat er iemand meer technisch aan de lijn komt, nu niet thuis, zal voor volgend jaar zijn 😄 bedankt voor al jullie reacties en advies!
... Meer weergeven
15-12-2023
22:36
1
Als je contact zoekt met Telenet dan kan je hier alle info daarover vinden: Contact (telenet.be). Via De Netweters wordt in principe door Telenet geen persoonlijke ondersteuning geboden.
... Meer weergeven
11-12-2023
15:23
We hebben al jullie meldingen over deze problematiek de voorbije periode gemonitord en intern toegevoegd aan het algemene onderzoek dat hiervoor liep. We kunnen dus ook bevestigen dat er effectief een issue was waardoor een aantal klanten niet de snelheid van hun abonnement haalden.
Goed nieuws wel, want op 4/12 is er een fix live gezet. Hierdoor zou nu iedereen zijn/haar beloofde snelheid dat past bij zijn/haar abonnement moeten behalen.
Merk je toch nog altijd op dat je een bepaalde gelimiteerde snelheid haalt, niet de snelheid die je zou moeten halen volgens je abonnement, neem je best rechtstreeks contact op met de klantendienst om dit individueel voor je te laten nakijken.
... Meer weergeven
11-12-2023
15:23
We hebben al jullie meldingen over deze problematiek de voorbije periode gemonitord en intern toegevoegd aan het algemene onderzoek dat hiervoor liep. We kunnen dus ook bevestigen dat er effectief een issue was waardoor een aantal klanten niet de snelheid van hun abonnement haalden.
Goed nieuws wel, want op 4/12 is er een fix live gezet. Hierdoor zou nu iedereen zijn/haar beloofde snelheid dat past bij zijn/haar abonnement moeten behalen.
Merk je toch nog altijd op dat je een bepaalde gelimiteerde snelheid haalt, niet de snelheid die je zou moeten halen volgens je abonnement, neem je best rechtstreeks contact op met de klantendienst om dit individueel voor je te laten nakijken.
... Meer weergeven
26-11-2023
09:58
@Jari_Opsomer Hier ga je wel heel kort door de bocht. Op veel plaatsen heb ik betere ontavngst met telenet dan proximus. Verklaren dat er enkele enkele hotspots zijn is echt telenet te kort doen. Je mag drijven maar niet overdrijven
... Meer weergeven
11-11-2023
14:44
Zoals bij vellen werken het zeer goed We hebben nooit klachten of problemen mee gehad Maar is niet meer van deze tijd nu goed dat er veel meer concurrentie is en met goede data bundels anders zou het erg zijn
... Meer weergeven
03-11-2023
11:45
Inderdaad, zonder veel franjes, wel geen ondertiteling.
... Meer weergeven
28-10-2023
11:56
1
Ls, ik ga regelmatig de Nederlandse grens over in Zeeuws-Vlaanderen en in de Voerstreek. Geen enkel probleem met vertraagde roaming. Ook mijn echtgenoten heeft geen problemen. Onze toestellen zijn een Pixel 6 en 7. mvg, Dirk
... Meer weergeven
22-10-2023
14:25
1
Het probleem ligt dan duidelijk bij Telenet. Best melden via de klantendienst, dan kunnen ze nakijken waarom het niet zichtbaar is voor jouw modem/account.
... Meer weergeven
18-10-2023
12:39
@XD1971 ik heb net in een andere thread nog wat extra informatie over beide gegeven, incl. de links naar de Telenet pagina's erover. Hier kan je het lezen.
... Meer weergeven
12-10-2023
15:40
4
@patrick37 schreef:
@Ex-Netweter
Jij vermeld altijd een competitief aanbod van een andere provider jij krijgt daar een procentje.
TS heeft geen intentie om een andere provider erbij te nemen maar vraagt een oplossing binnen Telenet. En die oplossing hebben we min of meer geboden naar TS en nu kan TS dat bekijken binnen Telenet als die dat wil.
@patrick37 & @StefaanH Hier pik ik toch even op in. TS vraagt alternatieve formules binnen Telenet. Hoewel niet gevraagd, lijkt het me wel relevant van @Ex-Netweter om een vergelijk met een andere provider als alternatief te vermelden. Of TS dit interessant vindt houden we in het midden, maar dan is het aan hen om hier al dan niet op in te gaan. We houden elke klant natuurlijk liever bij ons, maar we respecteren wel ieders vrijheid om ook negatieve feedback te posten of het vergelijk met andere providers te maken. Ik wil dus wel vragen om hier niet persoonlijk op te reageren, wanneer er op een ongepaste manier off-topic gereageerd wordt pikken we hier zeker op in. Alvast bedankt!
... Meer weergeven
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
3 | 28-04-2025 18:01 | |
1 | 19-04-2025 17:58 | |
5 | 03-04-2025 12:24 | |
2 | 06-03-2025 16:22 | |
3 | 05-03-2025 09:21 | |
2 | 03-03-2025 15:36 | |
1 | 03-03-2025 15:14 | |
2 | 16-02-2025 13:49 | |
1 | 06-02-2025 18:19 | |
5 | 06-02-2025 18:17 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
779 | 03-01-2025 20:16 | |
1412 | 26-03-2024 14:22 | |
1251 | 23-01-2024 18:42 | |
6958 | 10-06-2023 15:33 |