
Moderator
bert_
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
02-02-2025
19:00
|
Lid sinds: 03-02-2015
Datum laatste bezoek: 02-02-2025 19:00
Bio
Music lover, techie and a plantsman!
Ranking
Moderator
28-12-2022
20:32
1
Done 😉 @DeLLiAnO
... Meer weergeven
16-12-2022
10:28
Ai, @Framboos Dat leest inderdaad niet gemakkelijk. Ik zou dit verder navragen bij VRT support. Daar kunnen ze je zeker verder helpen.
Gr
... Meer weergeven
16-12-2022
10:25
2
Oei, dat is inderdaad wel storend. Goed dat het ondertussen wel gelukt is. Indien dit nog zou voorvallen kan je ons best via de sociale media kanalen even aanspreken. Dan kijken we het verder voor je na.
Gr
Bert
... Meer weergeven
06-12-2022
15:41
1
Hallo! We hebben het voor jullie nagevraagd en laten iets weten als we meer info hebben!
Gr
... Meer weergeven
08-11-2022
17:53
Hallo, @Pencilcore Nice to read! Dit zou inderdaad ook met de andere modem moeten lukken. Ok goed dat deze modem zo stil is.
Zijn er verder nog zaken waar je tegen aanloopt?
... Meer weergeven
08-11-2022
17:51
Oo Top om te horen @dms! Bedankt om dat te laten weten. @BillyX kan je deze icoontje ook zien via de Telenet app ondertussen? Gr
Bert
... Meer weergeven
08-11-2022
15:26
Hallo, @FAD Onze collega's zijn hier mee bezig. We verwachten snel een antwoord.
... Meer weergeven
22-10-2022
16:28
Hallo, Is er iemand die hiermee kan helpen? Alvast merciekes!
... Meer weergeven
22-10-2022
16:27
1
Hallo, @Rafverhelst Dit zal jammer genoeg niet mogelijk zijn. Je kan eventueel wel proberen om de functie CEC uit te schakelen op je digicorder. Op deze manier zal die niet meer mogen communiceren betreft het opstarten en uitvallen. Meer over CEC kan je alvast hier vinden: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/wat-is-cec/
... Meer weergeven
- Tags:
- CEC
22-10-2022
16:19
Hallo @FAD We willen dit graag toch nog verder kaderen aan onze backoffice. Soms kunnen deze zaken langer in beslag nemen. 😬 Kan je ons je klantnummer nog bezorgen via een privébericht? Dan kan ik het nodige doen om dit door te geven. Alvast bedankt!
... Meer weergeven
18-10-2022
15:28
Hallo @dms Mooi overzicht van je test! Heb je nog steeds geen icoontjes of verkeerde/ontbrekende info via de app? Laat het dan gerust weten zodat we dit verder kunnen doorsturen.
Gr
... Meer weergeven
18-10-2022
14:28
Hallo @FAD Ik merk dat het nu is aangepast. Soms kunnen de aanpassingen inderdaad langer in beslag nemen, waarvoor onze excuses. Echter kan je ondertussen wel via de Telenet Tv-app 14 dagen verder kijken om zo de programmatie te checken.
Gr
... Meer weergeven
16-09-2022
14:51
3
Hallo @ErwinK Bedankt om dit te melden met je uitgebreide info! We merken het hier ook op en sturen dit graag verder door. Kan je ons je klantnummer even bezorgen via een privébericht? @dannyro Je mag ons ook je gegevens bezorgen als je dat wil, dan hebben de collega's voldoende voorbeelden!
gr
Bert
... Meer weergeven
16-09-2022
14:41
Hallo @FAD Er kan mogelijk een vertraging zijn op de aanpassing hiervan. Goed dat je dit aangeeft! Voor een soortgelijk incident, heb ik dit reeds doorgegeven.
Welke series mis je nu vooral?
Gr
Bert
... Meer weergeven
13-09-2022
10:38
Hallo, is er iemand die @Ex-Netweter hiermee kan helpen?
Alvast bedankt!
Gr
... Meer weergeven
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
3 | 02-02-2025 15:38 | |
1 | 03-01-2025 20:16 | |
1 | 16-10-2024 10:15 | |
1 | 16-09-2024 10:25 | |
1 | 03-05-2022 12:51 | |
1 | 10-11-2023 15:11 | |
1 | 24-05-2023 15:37 | |
2 | 10-10-2023 20:24 | |
3 | 10-10-2023 14:35 | |
1 | 03-10-2023 15:10 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
624 | 02-02-2025 15:38 | |
1171 | 10-11-2023 15:11 | |
5963 | 14-07-2023 09:19 | |
5629 | 25-06-2023 15:41 | |
6704 | 23-01-2023 15:33 |