DeLLiAnO
Freshman Allesweter
DeLLiAnO
Neem contact met mij op
Lid sinds: 22-07-2022
Bio
Ask and you shall receive ¯\_(ツ)_/¯
Ranking
Freshman Allesweter
22-07-2023
10:15
1
@HaroenR schreef: @BillyX, de siri remote is al enige tijd toegevoegd. Echter, de clickpad heeft de optie om gebruikt te worden als Click/Touch of enkel Click. Momenteel is er gekozen voor Click/Touch. We merken dat veel apps de Touch functionaliteit uitschakelen of aanpassen. We herbekijken of we deze functionaliteit willen aanpassen of niet. Je kan er wel zelf voor kiezen om enkel Click te gebruiken in de settings van je Apple TV. Ik kan er maar niet aan wennen hoe slecht de bediening van de Siri remote is geïmplementeerd in de Telenet TV app. Met een klik op het clickpad gaat deze naar het volgende item maar met een aanraking op het clickpad scrolt deze automatisch doorheen de lijst of menu items. Als Apple TV gebruiker van het eerste uur is dit gewoon vreemd hoe Telenet deze aanraking implementeert. Die is op het clickpad is nooit bedoelt voor deze manier van scrollen (https://support.apple.com/nl-be/HT205305). De aanraking is er voor de duimbewegingen waarbij klikken uiteraard niet werkt. Als je snel doorheen de lijst wilt scrollen dan doe je dit met een blijvende klik en niet met een blijvende aanraking. Ik ken oprecht geen enkele andere applicatie op de Apple TV die een dergelijke bediening van de Siri remote hanteert zoals de Telenet TV app. Geen enkele! Een aanraking op het clickpad kan en mag niet zomaar resulteren in het snel scrollen doorheen een lijst. Of zoals Apple het in zijn richtlijnen beschrijft: Redefining or repurposing standard remote behaviors can cause confusion and add complexity to your experience Ook het navigeren doorheen de tijdlijn is maar belabberd verwerkt. Het standaard (oude principe) om eerst op het midden van de clickpad te drukken en dan te vegen naar links of rechts werkt perfect. Maar de nieuwere methode om te vergen tegen de klok in of met de klok mee op de clickpad ring levert alleen maar frustraties op. Dus @HaroenR kan je dit aub nog eens onder de aandacht brengen bij de ontwikkelaars? https://developer.apple.com/design/human-interface-guidelines/remotes
... Meer weergeven
14-07-2023
18:07
@Umbra666 heb naast Prime MGM+ genomen als test en Filmbox, Filmbox is in stereo en veel kinderfilms enkel Nederlands gesproken meer niet en veel geen ondertitels, heb deze al opgezegd, voordeel is wel, als je een test periode opzegt voor de periode van 14 dagen nog niet voorbij is wordt dit pas opgezegd als je de datum bereikt hebt van 14 dagen testen. dus je kan verder kijken naar films van je test periode en op de dag dat je 14 dagen vervalt is je test ook weg en wordt de betaling niet gevraagd. er zitten op MGM+ enkele pareltjes, maar je moet ze zoeken wel. en voor horror fans zit The Polterheist op, de retro klassiekers dat nog eens leuk is om te bekijken, maar denk dat ze zicht vergist hebben, poltergeist 1 is de nieuwe versie en 2 en 3 de oude. de eerste oude versie is dan te huur of te koop aangeboden in de lijst, ik had anders verwacht eigenlijk.
... Meer weergeven
04-07-2023
09:52
OK De mijne een week of 6 vervangen door CH7468LG-TN en geluid is nu aanvaarbaar. Een hele verbetering.
... Meer weergeven
30-09-2024
10:53
@Ex-Netweter proficiat, good for you! 😁 En heeft Mobile Vikings u nu ook een extra korting gegeven om overal de irritante spammer uit te hangen? 🤔 Op forums en sociale media reageren hoe goed ze wel zijn en hoeveel goedkoper dan al de rest 😁 Bespaar het ons aub en sluit u account! 😉
... Meer weergeven
01-07-2023
09:21
Er is voor iedereen altijd iets dat bij hem past En er zal per maand altijd iets nieuw bij komen dus altijd de prijs na zien is de boodschap https://www.multifiber.be/internet-only/
... Meer weergeven
28-06-2023
17:45
ik heb eerder gelezen dat apple toestellen minder gevoelig zijn voor deze problemen. Jammer genoeg draait hier alles wat tv-kijken betreft op android.
... Meer weergeven
26-06-2023
16:55
1
Ik ga het eens proberen. Hartelijk dank voor de reactie!
... Meer weergeven
23-06-2023
08:13
1
Proximus mag Edpnet niet overnemen! https://techpulse.be/nieuws/431436/proximus-mag-edpnet-niet-overnemen/
... Meer weergeven
19-06-2023
18:00
@Master-Magic niks gemist op Play6 beeldkwaliteit was om van te 🤢🤢🤢 ik verkies ook (4k) Blu-ray boven alles maar als het films zijn waarvan ik weet 1 keer zal wel goe zijn om naar te kijken stream ik ze... maar bv Top Gun: Maverick dat was kopen zonder discussie, daar kun je 20 keer en meer naar kijken
... Meer weergeven
09-06-2023
15:04
Hey @rudi1962 ik heb je topic naar hier verplaats gezien dit hetzelfde onderwerp is.
... Meer weergeven
06-06-2023
21:33
1
Ik had hetzelfde probleem op onze Samsung tv. Volgende oplossing werkt hier: Voer een softreset uit op de tv. Een softreset sluit de tv volledig af en start hem opnieuw op, in plaats van hem alleen maar in de stand-bymodus te zetten. Dit kan problemen oplossen die je mogelijk hebt met apps. Er zijn twee manieren om een softreset voor de tv uit te voeren. Druk op de aan/uit-knop van de afstandsbediening en houd deze ingedrukt tot de tv uit- en weer aangaat. Dit zou slechts ongeveer 5 seconden moeten duren. Of Haal de stekker van de tv 30 seconden uit het stopcontact en steek de stekker weer in het stopcontact. Succes!
... Meer weergeven
30-05-2023
21:59
Ik heb ook datzelfde probleem, zit op het moment in’t buitenland, wat kan ik doen?
... Meer weergeven
25-05-2023
11:31
1
@Suzy Ik reageer even op het puntje ivm MAC-adres en capital letters: << MAC-adres bij bridging MAC-adres bij bridging werkt alleen als je hoofdletters gebruikt. Gebruik je kleine letters, dan werkt het niet (je kan niet opslaan). Je krijgt een generieke foutmelding te zien, maar die zegt niets over wat er fout is. Ofwel moeten beide schrijfwijzen aanvaard worden, ofwel moet er een info-boodschap toegevoegd worden. Onderwerp: Geavanceerde instellingen niet kunnen opslagen (reactie HoogstoelK) Status: opgelost op 22/05 > check bij leden bezig >> Het werkt perfect. Invullen met hoofdletters of kleine letters maakt geen verschil uit. Bedankt!!
... Meer weergeven
22-05-2023
16:22
Ik begrijp niet goed waarom er zoveel voorwaarden zijn voordat je VoLTE of Vowifi hebt bij Telenet. Bij Proximus en Orange werkt dit gewoon automatisch zonder enige stap uit te voeren. Waarom moet de klantendienst dit activeren? Waarom moet je een bepaalde softwareversie hebben (LUX)? Waarom gaat dit in bepaalde regio's niet?
... Meer weergeven
13-05-2023
01:06
@Ex-Netweter voor de beperkte plekken waar dit mogelijk is zal telenet nog geen bang hebben 😉 en al je apparatuur binnen moet ook aangepast zijn voor deze snelheden. eer de mensen dit hebben zijn we weer een jaar verder of langer.
... Meer weergeven
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 10-03-2023 10:33 | |
1 | 23-03-2023 18:40 | |
1 | 29-03-2023 10:33 | |
1 | 28-03-2023 16:41 | |
1 | 29-03-2023 09:22 | |
1 | 21-03-2023 15:04 | |
1 | 28-03-2023 11:13 | |
1 | 25-03-2023 22:56 | |
1 | 27-03-2023 10:14 | |
1 | 27-03-2023 09:48 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
5347 | 28-03-2023 10:39 | |
2172 | 20-03-2023 13:02 | |
5358 | 19-03-2023 18:26 | |
2766 | 15-03-2023 23:14 | |
3142 | 11-03-2023 14:41 |