Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Christof75
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
10-10-2024
14:13
|
Lid sinds: 15-05-2021
Datum laatste bezoek: 10-10-2024 14:13
Ranking
Freshman Bijna Allesweter
11-12-2023
16:06
@deboopi Als je in het apple ecosysteem zit kun je perfect alles regelen met schermtijd. Zo kan je op bepaalde uren alles blokkeren, of bepaalde apps een bepaalde duurtijd per dag geven.
... Meer weergeven
07-12-2023
08:54
@Bjarne Ik blijf wachten op een antwoord van suzy ivm de verkeerde info dat ze hier neergeschreven heeft. bij mij werkt de esim nu, na het telefoongesprek met telenet, daarin werd ook een commerciele geste beloofd. Het zal meer moeten zijn dan een geste na 9 maanden miserie
... Meer weergeven
04-12-2023
06:49
@mce Klacht indienen bij de ombudsdienst, dan word je op de hoogte gehouden.
... Meer weergeven
02-12-2023
11:11
@mce Ik denk dat ze gewoon je esim even moet loskoppelen, maar je kan het niet meer via mijn telenet
... Meer weergeven
01-12-2023
23:31
@Suzy Ik moet je helaas tegenspreken. De ombudsdienst had wel datums doorgekregen. Die werden door de ombudsdienst ook gecommuniceerd. Vorige week kreeg ik een brief van de ombudsdienst, deze week werd ik opgebeld door iemand van telenet met dezelfde vraag. Op die brief had ik met heel wat commentaar geantwoord. De persoon die me opbelde wist duidelijk wat mijn commentaar was en ik kreeg dezelfde vraag van haar. Ik heb haar ook geantwoord waar volgens mij het probleem lag, Kort na het telefoongesprek werkte mijn esim zonder dat ik er iets hoefde voor te doen. de persoon gaf ook duidelijk dezelfde datum als de ombudsdienst. We zullen zien als het blijft werken na de volgende update, en als de beloftes nageleefd worden door telenet. @Suzy ik denk dat jij niet goed geinformeerd bent.
... Meer weergeven
01-12-2023
11:34
@BS2 Vorige week die mail gekregen van de ombudsman met de vraag of het al terug werkte. Deze week werd ik gecontacteerd door telenet met dezelfde vraag. Ik heb toen ook gezegd dat ik mijn esim niet kon loskoppelen op "mijn telenet". Miraculeus werkte mijn ultra esim kort daarna, zonder iets te doen, niet inloggen of aanmelden. Ze vertelde ook dat het na 4 december zou moeten opgelost zijn. Net de update gedaan van mijn gsm en de esim blijft werken. Het is wel zo dat ik het probleem had, na de elke update van de watch dat de esim niet meer werkte.
... Meer weergeven
01-12-2023
11:09
@gigi Als je geen computer expert wil laten komen, gooi dan die oude laptop buiten en koop een nieuwe recente.
... Meer weergeven
26-11-2023
09:58
@Jari_Opsomer Hier ga je wel heel kort door de bocht. Op veel plaatsen heb ik betere ontavngst met telenet dan proximus. Verklaren dat er enkele enkele hotspots zijn is echt telenet te kort doen. Je mag drijven maar niet overdrijven
... Meer weergeven
26-11-2023
09:56
@janne_man Natuurlijk heb ik onmiddellijk een mail teruggestuurd. Ik heb nogmaals aangedrongen op compensatie en dat dit niet kan wachten tot het opgelost is aangezien er nu geen nadelen zijn voor telenet. Enkel als ze er nu financieel nadeel van hebben zal dit sneller opgelost zijn.
... Meer weergeven
26-11-2023
05:37
1
@KoenBrugge Ik zit met dezelfde problemen, ik heb maanden geleden reeds een klacht ingediend bij de ombudsdienst. Deze stuurde me deze week een mail met volgende zin in: "Telenet laat ons in andere dossiers (zoals deze) weten dat een oplossing voorhanden zou zijn na 3 december." Ik hoop dat er eindelijk een oplossing komt, de problemen slepen al aan sinds april
... Meer weergeven
24-11-2023
23:15
@Master-Magic Dan ben je beter af bij apple voor je smarthome, alles werkt lokaal, zelfs als je geen internet hebt blijft alles werken zolang mijn router werkt
... Meer weergeven
22-11-2023
10:03
Net deze mail ontvangen van de ombudsdienst:
Sommige gebruikers op het Netweters‑forum
(https://www.netweters.be/t5/Surfen‑bellen‑sms‑en/eSIM‑werkt‑niet‑meer‑op‑Apple‑Watch‑Ultra/td‑p/173504/page/12)
melden dat het probleem is opgelost. Telenet laat ons in andere dossiers (zoals deze) weten dat een oplossing voorhanden
zou zijn na 3 december.
Mag ik u vragen de functie ook eens te testen en ons laten weten mocht het werken?
Voor meer informatie kan u zich wenden tot [Naam verborgen] op [Telefoonnummer Verborgen] of via het mailadres
[E-mailadres verborgen]
Bij mij werkt het dus nog niet op mijn ultra.
Inhoud gewijzigd door Filip (mod) | Reden: Persoonlijke informatie verborgen
... Meer weergeven
22-11-2023
06:43
2
@gigi Bedankt voor je beledigend commentaar. Waarom hier raad vragen als je toch alles negeert. Als 4 toestellen wel verbinding kunnen maken en een vijfde niet, waaraan zou het dan liggen
... Meer weergeven
21-11-2023
06:57
@gigi Jij hebt geen technieker nodig van telenet, maar een computerman die je laptop onder handen neemt
... Meer weergeven
18-11-2023
06:18
@Ex-Netweter met andere woorden geef je nu toe dat er geen alternatief is. en voor veel mensen is er geen alternatief tenzij je een traag dsl lijntje wil. Gisteren was er veel miserie in de buurt van brugge met proximus vaste lijnen, zo'n grote miserie heeft telenet nog niet gehad.
... Meer weergeven
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 11-03-2024 16:15 | |
2 | 26-02-2024 18:18 | |
1 | 26-02-2024 18:03 | |
2 | 26-02-2024 17:58 | |
1 | 26-12-2023 16:14 | |
1 | 26-12-2023 16:03 | |
1 | 12-12-2023 10:56 | |
1 | 26-11-2023 05:37 | |
2 | 22-11-2023 06:43 | |
1 | 12-11-2023 09:16 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
2377 | 16-08-2023 08:01 | |
2751 | 20-12-2022 13:18 | |
7910 | 11-12-2022 19:32 |